Saturday, December 20, 2008

Saya sayang kamu....???




Hurmm..siapa ek orang yang anda paling sayang....mestilah diri sendiri kan..hehe. Tapi ade juga insan yang sayangkan orang lain lebih dari diri sendiri..sanggup korbankan segalanye.kire mulia ar kot.. Tapi AWAS..jangan sampai gadaikan maruah anda dan keluarga..huuu




Menyayangi dan mencintai seseorang adalah lumrah bagi setiap insan..begitu juga sebaliknya...namun cinta sejati x ubah seperti mencari jarum didalam semak(betul ke peribahasa ni??)..susah gak kot..ader yang bernasib baik trus dapat..(btul2 ader ke?).
Kita manusia sememangnye memerlukan cinta dan kasih sayang kerana adanya mereka akan menjadikan hidup kita indah dan bermakna..tapi siapa yang anda sayang dan cinta terpulanglah..ramai jer orang, mak,ayah,adik,aka,abang,kawan2....err buah ati?



Ader juga insan yang kecewa dengan cinta yang xkesampaian....tapi itu juga lumrah kehidupan..setiap tindakan ada risikonye. Namun semua itu akan mendewasakan kita..menjadikan kita matang hari demi hari..pengalaman sememangnya banyak mendewasakn kita, jadi jangan jadikan pengalaman suatu sesalan yang tiada kesudahan...ingat tau..heee.

Walau seteruk mana sekalipun anda kecewa dalam percintaan..janganlah hampa dan kecewa kerna...di sampingmu ada rakan2 yang sentiasa menyokong dan menyayangi kamu dan yang penting Allah sentiasa ada bersama kamu dan menyayangi kamu..jadi, ingatlah Allah sentiasa dan hargailah sahabatmu yang sentiasa nantikan senyumanmu..Hidup itu sentiasa indah kate mofir...wuwuwu.




nukilan oleh LaMPs yang BLUM GRAD lagi..kalo salah sile tegur..mekacih !!!

3 comments:

OJENG said...

love is whatever..lol
hahha

LaMpS said...

ntah..aku pun xtau aper..tp hidup itu indah.hee

cahaya said...

love...its complicated to define the meaning of love,who deserve your love.but the great love is coming from God..love Him & He will love u more than u give..cintakn msia??perlu tp berpada2.jgn buta kerna cinta & don take advantage on those who love u.