Saturday, March 14, 2009

Ummatic week 09' together we share the pain

ngan rakyat myanmar(zaid sebelah aku tu bukan)

Baru2 ini pelajar asing dari pelbagai jenis negara telah menganjurkan program tahunan iaitu Ummatic week. Program ini melibatkan lebih dari 50 buah negara seperti myanmar, saudi arabia, moscow, palestin, nigeria, indonesia, vietnam dan sebagainya.program yang dianjurkan adalah seperti booth, persembahan pentas dan sebagainya. ader jugak festival makanan.

program ni berlangsung di dewan besar uiam iaitu CAC dan berlangsung selama seminggu. pelbagai pertunjukan pentas dari pelbagai jenis negara telah berlangsung dan ianye hanya pada waktu malam.baru meriah.kan?rase dok obersea lak sebab kebnyakkan kat sane orang forener.huhu.

dengan jejaka maldives(aku pun da cam maldives punye org.lol)


ni aku lupe orang mane.ahah.siap pakai bju diorang

antara booth yang enak dilawati ialah brunei, vietnam, kosovo, moscow, maldives dan india. (brunei best sebab ade makanan,vietnam sebab awek2 dier cun.ehehe). aku kesana sebanyak 2 kali dengan zaid dan kami hanya pergi pada waktu malam sebab bz.asenment berlamba.down2.
aku rase macam aku lak pengantin lelaki.ahak


ni ntah apekebenda makhluk aku bergambar

posted by lamps 09'-always a legend-

6 comments:

silentsecret said...

abes die try sume yg ade kt situ, makan, pakai, kawen, dll...haha... lalala~

LaMpS said...

mest ar...bukan selalu ade.nape? jeles ker? heheheeh

Mikes@Your Daily Word said...

Just visiting...

Your Daily Word

LaMpS said...

thanx 4 visiting

ira82 said...

askum...
salam perkenalan dari ira ...
sahabat maya...

ada masa nanti links blogged saye yea...

ira82.blogspot.com...

anyway daa....
askum...

LaMpS said...

insyaAllah nanti saye lawat